مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

انتخاب واحد

دوستان کسی موفق شده به جز تحلیل آماری و تاثیر فناوری اطلاعات درس دیگه ای هم بگیره ؟

من تو صفحه ی دروس فقط همین 2 تا درس میبینم ! ! !

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا 14 بهمن 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

درس "تئوریهای مدیریت پیشرفته" هم هست

عرفان 14 بهمن 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

آخه 6 واحد خیلی کمه که !
حداقل 10 تا باید بدن , فک کنم باید بریم دانشگاه

یوسفی 14 بهمن 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام من هم 6 واحد برداشتم .این مشکل برای همه هست. 6 واحد خیلی کمه.امروز یکی از خانمها دانشگاه رفته بودند.گویا ثبت نام ورودی بهمن هست و سرشان خیلی شلوغ بوده و اقای تاج ابادی هم دانشگاه نبودن.برای همین اقای حسین زاده گفتن که اگر بعد انتحاب واحدها بریم سرشان خلوت تر خواهد بود.من نظرم اینه که 18 ام به بعد هماهنگ کنیم با هم بریم.نظر شما چیه؟

عرفان 14 بهمن 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

مشکل حل میشه ولی اگه بذاریم بعد انتخاب واحد دوباره مثل ترم قبل باید تو روز هایی که دانشگاه میگه و درس هایی که میده برداریم . یعنی دیگه حق انتخابی نداریم و احتمالا مجبور میشیم باز هفته ای 3 یا 4 روز بیایم دانشگاه !
من احتمالا فردا برم یه سر

یوسفی 14 بهمن 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

حق با شماست اما از طرفی هم چون سرشان شلوغه ممکنه پاسخگو نباشندو باز جواب تکراری بدهند .من و تعدادی خانمها که نظرمان این بود یک روز مشخص ،با بقیه کلاس هماهنگ کنیم وبا هم بریم.باز اگر شما فردا رفتید به نمایندگی از طرف بقیه بچه ها هم صحبت کنیدو از طریق وبلاگ ما را هم در جریان بگذارید.امیدوارم که مثل ترم قبل نشه.
با تشکر
یوسفی

رضا 14 بهمن 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

لطفا اگه هریک از دوستان خبر جدیدی داشت از طریق همین پست اطلاع رسانی کنید , ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد