مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

با «گوگل ریدر» خداحافظى کنید!

واقعا باورکردنى نیست، اما حقیقت دارد، وبلاگ رسمى گوگل در پستى با نام«بهار دوم پاک سازى» یا A second spring of cleaning اعلام کرده است که قصد دارد «گوگل ریدر» را تعطیل کند! 

ادامه مطلب ...

فایل مدیریت دانش

دریافت فایل


فرستنده : فرهاد پیری

موضوعات تحقیق درس مدیریت زنجیره تامین

اگر موضوعی را مدنظر دارید در قسمت نظرات اعلام کنید

ادامه مطلب ...

اسامی دوستانی که پروژه هاشون به دست من رسیده

باسلام , دوستان اگر به من پروژه ایمیل کردین و اسمتون اینجا نیست فایلتون به دست من نرسیده !همینجا در قسمت نظرات سریعا اطلاع بدین . 
(به دوستان هم حتما بگین این لیستو چک کنن)

روی ادامه مطلب کلیک کنید...
ادامه مطلب ...

گرایش کسب و کار الکترونیک

دوستان ظاهرا 2 تا درس تخصصی (کسب و کار الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین) ارائه شده.


البته فقط حضوری میشه گرفت . آقای نیکومرام هم دیروز  گفتند همه دانشجویان باید 12 


واحد درس داشته باشند .


من پیشنهاد می کنم این 2 تا درس بگیرید . چون بر خلاف دروس مشترک این احتمال وجود داره که 


این درس ها هر ترم ارائه نشه