مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

اطلاعیه مهم درس SIS، دکتر میرعابدینی

با سلام خدمت همه ی دانشجویان


اینطور که در جلسه ی آخر مشخص شد، تمامی گروه ها باید همه ی کارهاشون رو برای من ایمیل کنم که من آخر هفته در یک CD به استاد برسونم. (هر چی که بوده رو بفرستید، پاورپوینت،اصل مقاله، یا ترجمه در صورت وجود. کار کلاسی رو هم باید بفرستید، یعنی توضیح در مورد دو تا از مفاهیم نامبرده شده در کلاس -ERP,CRM,SCM,eHRM,DistributedHRM,eCommerce,eBanking-. کار کلاسی ، گروهی نیست و همه ی دانشجوها باید کارهاشون رو بفرستند) 


این فایل ها رو حتما تا جمعه 12 ظهر برام ایمیل کنید. چون من جمعه عصر جهت هماهنگی با استاد با ایشون تماس میگیرم.


عقب نندازید.


موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پریا نصیری 7 خرداد 1393 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام، مرسی از زحماتتون در طول ترم و به روزرسانی که انجام دادین.
توی عناوینی که استاد برای تکالیف اعلام کردن من یادمه B2B هم جزو موارد بود و برای همین روش کار کردم. ولی الان که پست شمارو دیدم شک کردم، آیا میشه این رو برای من تأیید کنین، اگر این موضوع جزو عناوین اعلام شده نیست من روی موضوع دیگه ای کار کنم.

بازم از شما تشکر میکنم.
موفق باشین

سلام،
خواهش میکنم ...
بله بفرستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد