مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

پایان نامه ها و چند نکته ی دیگر

ضمن عرض سلام و تبریک سال نو خدمت هم دانشگاهیان محترم 

 

در ابتدا سالی پر از موفقیت و شادی را  برایتان آرزو میکنم و چند نکته که خدمتتون عرض میکنم 

 ۱.میدونم که اکثر بچه ها مشغول کار روی پایان نامه هستند . خوشحال میشیم از طریق همین وبلاگ با هم در ارتباط باشیم و بدونیم دوستان در چه زمینه ای مشغول بکارند و در چه مراحلی به سر میبرند . قطعا به اشتراک گذاشتن منابع و استفاده از  نظرات علمی و تجربیات یکدیگر در تمامی مراحل پایان نامه (پروپزال,دفاع و ...) میتونه خیلی مفید باشه . به همین جهت این پست دیگه پایین نخواهد رفت و میتونیم از طریق بخش نظرات همین پست با هم در تماس باشیم و از تجربیات و نظرات یکدیگر استفاده کنیم.

۲ .از عزیزانی که قصد پرسیدن سوالی از بنده را دارند خواهشمندم فقط از طریق آدرس ایمیل من اقدام نمایند و از نوشتن در قسمت پیغام ها خودداری کنند چراکه واقعا وقت چک کردن پیغام های وبلاگ را ندارم و ممکنه شرمندتون بشم 

۳.از دوستانم یا بچه های ورودی جدید یا بطور کلی هر فردی که مایل به انتشار مطالب مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات هست تقاضا دارم به من اطلاع داده تا جهت ساخت شناسه کاربری اقدام کنم . دوستانی که در دانشگاه حضور دارند میتوانند این پیشنهاد را به بچه های ورودی جدید تر بدهند.به روز بودن وبلاگ میتونه خیلی مفید باشه.  

4.از عزیزانی که در مورد کنکور کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از من سوال دارند خواهشمندم از طریق ایمیل های من با من در تماس باشند شاید نتونم بلافاصله جواب بدم ولی در اسرع وقت این کار را انجام خواهم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد