مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت دانش - ندا نفری

سلام به همه ی همقطارها...


پیرو کلاس استاد نفری ، در تاریخ هشتم مهر؛


نکته ی اول اینکه موضوعاتی که سر کلاس عنوان شدند ، نمره ای از نمره ی نهایی شما رو شامل میشوند.

پس برای راحتی ِ کار خودتون ، گروه بندی کنید و یک موضوع رو انتخاب کنید و به من اطلاع بدید که چه افرادی چه موضوعی رو انتخاب کرده اند.
برای یادآوری ، موضوعات رو یک بار دیگه مینویسم ؛

- تعریف مفاهیم مدیریت دانش
- سهم سرمایه فکری و دارایی نامشهود
- نظریه ها و اصول مدیریت دانش
- چشم اندازهای گوناگون مدیریت دانش
- فرایند و زیرساختهای مدیریت دانش
- عوامل سازمانی برای توزیع و سازماندهی دانش
- متدولوژی های مدیریت دانش
- مدیریت اسناد الکترونیکی


نکته ی دوم؛
فایل جزوه به همراه خلاصه ی اون که به صورت پاورپوینت هست رو میتونید از یکی از دو آدرس زیر دریافت کنید.

http://hipfile.com/2cvvc4hjbt6s

یا

http://s3.picofile.com/file/7956864187/KM.zip.html


(برای دانشجویان کد 13:00 این فایل ها ایمیل شده است و از طریق ایمیل هم قابل دریافت هستند)



نظرات 2 + ارسال نظر
negar 10 مهر 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://myrobo.ir

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

اشکان 9 خرداد 1394 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام.نمونه سوالات درس مدیریت دانش استاد نفری در دسترس هست؟ نیاز شدید داریم.ممنون میشم کمک کنین هفته دیگه امتحان داریم.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد