مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

تغییرات در نحوه ی اداره وبلاگ

با سلام خدمت دوستان و هم دانشگاهیان محترم


با توجه به اینکه در این ترم بنده کمتر در دانشگاه حضور دارم  و همچنین با توجه به ارائه شدن دروس تخصصی گرایش ها به پیشنهاد دانشجویان تصمیم گرفتیم از دوستان دیگری نیز در اداره وبلاگ کمک بگیریم. برهمین اساس از دوستانی که علاقه مند به اداره وبلاگ هستند تقاضا دارم تا بنده را از طریق همین وبلاگ یا ایمیل و یا حضوری در جریان بگذارند تا نسبت به ارائه شناسه با نام خود فرد اقدام شود. پیشنهاد می شود از هر گرایش 1 نفر این کار را برعهده بگیرد تا مطالب وبلاگ برای همه ی گرایش ها مفید باشد .

با تشکر



نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed Talebi 9 مهر 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

عرفان جان
من هم از زحمات یکساله شما تشکر می کنم . مطمئنا در یادگیری و پیشرفت تک تک کاربران، این سایت تاثیر داشته . امیدوارم در ادامه راه زندگی موفق و سربلند باشید.
در آخر پیشنهاد میکنم از گرایش کسب و کار آقای جانباز عهده دار این مسئولیت شود .
با تشکر

عرفان 9 مهر 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

مرسی سعید جان . ایشالا که مفید بوده باشه . دست همه دوستانی که در اداره وبلاگ کمکمون کردن درد نکنه از جمله خود شما .
بلی ایشون گزینه ی اصلی این پست هستن ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد