مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

دانشجویان دکتر ستایشی

کلاس جبرانی اعلام شده در روز چهارشنبه تشکیل نخواهد شد .

جلسه ی بعدی کلاس تاثیر فناوری اطلاعات روز دوشنبه 11:15 . 

نظرات 7 + ارسال نظر
یوسفی 4 اردیبهشت 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

با سلام برنامه امتحانی را امروز در سایت اعلام کردند....مگه قرار نبود خود دانشجویان IT برنامه را پیشنهاد بدهند؟

عرفان وثوق نژاد 5 اردیبهشت 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام . متاسفانه یکی از دوستان بدون هماهنگی با سایرین یه برنامه دادن به آموزش که باعث شده از ما قبول نکنن فعلا .

یوسفی 6 اردیبهشت 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

ولی این برنامه اصلا مناسب طراحی نشده و با کسی هم هماهنگی نشده در این باره حتی 2 درس اصلی ERP , تاثیر IT را در یک روز انداختند و درست روز بعدش هم امتحان KM و روز بعد BPM ... قرار بود اکثر دانشجویان موافق این برنامه باشند تا به اموزش تحویل داده بشه اما این برنامه امتحانی گویا فقط برای شخص تحویل دهنده مناسب بوده ....نمیشه کاری کرد؟

یوسفی 6 اردیبهشت 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

در ضمن ما دانشجویان با توجه به این که شما را مورد اعتماد خود میدانستیم به برنامه ریزی مناسب شما برای امتحانات گروه IT امیدوار بودیم ،حتی قرار بود برنامه پیشنهادیتان را روی سایت قرار بدید تا نظر همه معلوم بشه و یکشنبه این هفته پیش رو برنامه را تحویل اموزش بدید .برنامه امتحانی من و تعداد زیادی از دانشجویان شدیدا بد برنامه ریزی شده. خواهشا روز یکشنبه با هماهنگی بچه ها با اموزش صحبت کنید تا برنامه اصلاح بشه و اعلام بشه که این برنامه فعلی مورد تایید هیچ دانشجویی نبوده و خودسرانه تحویل اموزش داده شده...
با تشکر از زحمات شما
یوسفی

عرفان وثوق نژاد 7 اردیبهشت 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

من دوشنبه هفته قبل که رفتم پیش آقای تاج آبادی گفتن برنامه را گرفتم از یکی از بچه هاتون و دیگه برنامه قبول نمیکنم میزاریم تو سایت تا همه ببینن. بعد که رفتم از دوستمون پرسیدم فهمیدم ایشون ظاهرا با چند تا از دوستاشون برنامه چند درسی که خودشون دارنو طراحی کردن و دادن آموزش . حالا جدا از اینکه این برنامه اعلام شده همون برنامه ی دوستمونه یا نه باعث شد برنامه ی مارو قبول نکنن دیگه. من هم چون دیدم دانشگاه برنامه داده دیگه برنامه رو نذاشتم تو وبلاگ.
آدم بعضی وقتا باید کلشو بکوبه تو دیوار از دست همکلاسی هاش :)

یوسفی 7 اردیبهشت 1392 ساعت 06:57 ق.ظ

تعجب میکنم از اموزش که بدون بررسی دوباره برنامه امتحانی این کار را کرده... میشه اسم این دوست گرامی را اعلام کنید ببینیم چه کسی این لطف بزرگ را در حق همه انجام داده!!!!

دیگه چه فرقی میکنه . من امروز آقای تاج آبادی رو دیدم فرمودند برنامه دیگه تغییر نخواهد کرد .

مجتبی فضلی 18 اردیبهشت 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

با سلام . بچه ها من از شاگردان قدیم دکتر ستایشی هستم کار واجبی با ایشون دارم ولی ایشون جواب تلفنو متاسفانه نمیدن . میخواستم بدونم که چه روزهایی و چه ساعتهایی ایشون کلاس دارند در علوم و تحقیقات ؟

با تشکر مجدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد