مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

قابل توجه دانشحویان تاثیر فناوری دکتر ستایشی

با سلام و عرض تبریک سال نو

 

1. در مورد فایل گزارش شرکت GM که قرار بود دکتر ستایشی برای بنده ایمیل کنن متاسفانه هنوز دست من نرسیده . به محض در یافت در وبلاگ آپلود می کنم  .

 

2 . در مورد گزارشی که قرار بود در مورد یه شرکت بین المللی و تاثیر IT در آن بنویسیم روی ادامه مطلب کلیک کنید . 


همچنین جهت مشاهده فایل های سایر دانشجویان از قسمت لینک ها (در سمت چپ وبلاگ) روی نام درس کلیک کنید .

 

لطفا مراحل زیر را به دقت بخوانید

 

1 . گزارش خود را با فرمت پی دی اف آماده کرده (فقط یک فایل) و آنرا زیپ (فشرده) کنید

 

2 . بعد از فشرده سازی حجم فایل نباید بیشتر از 3 مگابایت باشد .

 

3 . نام فایل فشرده شده را نام و نام خانوادگی خود قرار دهید

 

4 . وارد سایت www.picofile.com شوید .

 

5 . نام کاربری = itm91 و کلمه عبور  = (کد درس که باید از قسمت کارنامه از سایت دانشگاه ببینید)

 

6 . پس از ورود از قسمت چپ صفحه روی پوشه ای که با نام درس موجود است کلیک کنید تا باز شود

 

7 . از منوی بالای صفحه روی ارسال فایل کلیک کنید و از پنجره باز شده انتخاب فایل را کلیک کنید

 

8. فایل مورد نظر را انتخاب سپس تا مشاهده تیک سبز رنگ و اتمام آپلود صبر کنید

 

9 . روی بستن کلیک کرده و سپس خروج از سیستم را بزنید

 

10 . از این سایت فقط یکبار برای آپلود گزارشتون استفاده کنید . جهت مشاهده سایر گزارشات به  همین وبلاگ مراجعه کنید .

 

لطفا از اعمال هرگرنه تغییری در سایت و سایر فایل ها جدا خودداری کنید و اگر مشکلی بود در قسمت نظرات بنویسید

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
saeed talebi 12 فروردین 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

عرفان جان دستت درد نکنه

خواهش میکنم

ilnaz kardan 16 فروردین 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

با سلام

لطفا بنده را راهنمایی نمایید.
گزارش خودم را طبق الگوریتم گفته شده www.picofile.com قرار دادم ولی در لیست گزارشات مشاهده نمیشود.


با تشکر

سلام . چک کردم , هستش که .

مریم حسنی 18 فروردین 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

با تشکر من الان ارسال کردم فایل رو فقط می خواستم بدونم کی اضافه
می شه تو لیست وبلاگ؟

سلام اضافه شد

شادی نعمتی 20 فروردین 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

با سلام

من گزارش خودم را روز ۱۷ام ارسال کردم اما آن را در لیست گزارشات نمی بینم ؟

با تشکر

سلام . بلی آپلود شد . زودتر میگفتید چک میکردم

عطیه آرسته مهر 23 فروردین 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

ببخشید من گزارشی که درمورد شرکت بین المللی و تأثیر IT در اون بود رو آپلود کردم ولی الان میبینم که جزو گزارش هایی که اینجاست، نیست. می شه بگین به دستتون رسیده یا نه؟

زهرا ظاهری 24 فروردین 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
بنده ام گزارش ام را در ۱۹ فروردین طبق پروسه گفته شده آپلود نمودم ولی در لیست گزارشات مشاهده نمی شود.
با تشکر

حمید فرهودی 25 فروردین 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.niopdc.ir

با سلام هنوز فایل اینجانب در گزارشات ظاهر نمیشود. چندین بار خدمت شما ایمیل فرستادم. فایل خود در درس تاثیر فناوری بر سازمان و مدیریت را در تاریخ 18/1/92 آپلود کرده ام و در دایرکتوری picofile موجود است. لطفا اقدام فرمایید. با تشکر - حمید فرهودی

حمید فرهودی 25 فروردین 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.niopdc.ir

با سلام لطفا فایل اینجانب (HamidFarhoodi.rar) را به گزارشات اضافه فرمایید. با تشکر - فرهودی

عرفان وثوق نژاد 25 فروردین 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

با سلام .
قرار بود تا پانزده فروردین فایلها ارسال شه ! که البته من تا صبح روز اولین جلسه ی کلاس فایلهارو آپلود کردم ! ایمیل هاتون هم خوندم , ممنون که ایمیل دادید. الان فایلها رو آپلود کردم اگر مشکلی بود برام پیغام بذارید
ممنون

عطیه آرسته مهر 1 اردیبهشت 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام.الان که من بعد یک هفته اومدم به وبلاگ یه سری بزنم میبینم اون گزارش کزائیه من هنوز جزو این گزارشا نیست! من هفته پیشم که بهتون گفتم به گفته خودتون دوباره آپلود کردم،به استادم گفتم،گفت مورد نداره،مجدد آپلود کن که بذارن. چی شد پس؟!

عرفان وثوق نژاد 2 اردیبهشت 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

من تازه چک کردم اینبار دیدم . اومده بود گزارش کزاییی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد