مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

اسامی دوستانی که پروژه هاشون به دست من رسیده

باسلام , دوستان اگر به من پروژه ایمیل کردین و اسمتون اینجا نیست فایلتون به دست من نرسیده !همینجا در قسمت نظرات سریعا اطلاع بدین . 
(به دوستان هم حتما بگین این لیستو چک کنن)

روی ادامه مطلب کلیک کنید...

الهام فتاحیحامد عابدینیحنانه یزد خواستیخدیجه ابراهیمیسامان محمدی قصریانسمیرا جهانیحمید یوسفیشادی نعمتی
طاهره صیدپورعلیرضا محمود فیض آبادیفاطمه پورحسینمحمد جواد پوستیمحمد قدمیمحمد رضا ناظمیمریم باغیمینا علیپور
ندا یوسفینرگس پورقهرمان نرگس عزیزیسحر محسنی فردسیمین قربانیفرهاد پیریمحیا طاهریمریم جهانگیری
عطیه آرسته مهرژیلا نوریحسین فتحیآجرلو- نقویمریم حسنیمجتبی قربانینادر حاتمیمهدی طورانی
صفورا آقاداودکاظم موسیرضا زینلیادریس عباس زادهزهرا ظاهریسعید طالبیمهسا شهابیعلی احمد خانی
نیلوفر حسینیمحسن بوجار آرانیوحید نظری




















نظرات 9 + ارسال نظر
عطیه آرسته مهر 7 اسفند 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

من همین امشب فرستادم.

محیا طاهری 7 اسفند 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

من امشب پروژم رو فرستادم.

کاظم موسی 8 اسفند 1391 ساعت 02:29 ق.ظ

من همین امشب فرستادم.

صفورا آقادا.د 8 اسفند 1391 ساعت 07:16 ق.ظ

من هم فرستادم بالاخره

ادریس عباس زاده 8 اسفند 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

با سلام
من فایل رو صبح روز هشتم برای شما ارسال کردم
با تشکر

مریم حسنی 8 اسفند 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام من ساعت 3 عصر امروز براتون میل کردم

سعید سید طالبی 9 اسفند 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام عرفان جان من 2 بار فایل پروژه رو برات فرستادم .
لطفا چک کن اگر نبود حتما با من تماس بگیر

سلام , دیدم , ممنون

مهسا 9 اسفند 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام منم فرستادم!!:(

سلام , گرفتم , ناراحتی نداره که :)

نیلوفر حسینی 9 اسفند 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام.همین الان موفق شدم که بفرستم.لطفا به دست استاد برسونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد