مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

گرایش کسب و کار الکترونیک

دوستان ظاهرا 2 تا درس تخصصی (کسب و کار الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین) ارائه شده.


البته فقط حضوری میشه گرفت . آقای نیکومرام هم دیروز  گفتند همه دانشجویان باید 12 


واحد درس داشته باشند .


من پیشنهاد می کنم این 2 تا درس بگیرید . چون بر خلاف دروس مشترک این احتمال وجود داره که 


این درس ها هر ترم ارائه نشه



نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجوی کسب و کار 2 اسفند 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

من رفتم گرفتم . اول گفتند فقط واسه 6 واحدی هاست . من هم گفتم پس چجوری بعضی ها 12 یا 14 تا گرفتن ! رفتم دفتر نیکومرام که مگه چه فرقی بین دانشجویان هست ! بعد که رفتم پایین درس بهم دادن .
کلاس آمارم هم که تداخل داشت آقای حسینی زاده انداخت یه روز دیگه
الان 14 واحد شدم .
2تا کلاس جدید که باز شده مال گرایش کسب و کار دیگه ! این ترم نگیریم پس کی بگیریم دیگه !!!

az 2 اسفند 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

من رفتم بهم واحد ندادند چون 10 واحدی بودم:(

عای 3 اسفند 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

به من هم اول نمیدادند بعد یه کم قاطی کردم گفتم چطو بعضی ها 12 واحد و 14 واحدی شدن ! بعد گرفتم بالاخره

ND 4 اسفند 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام ... اول از همه اینکه این درس تخصصی ها برای ترم سوم ما برنامه ریزی شده و میشه امید این را داشت که با استادهای بهتر این درسها ارائه بشه.کسانی که این ترم نتوانند این درسها را بردارند نگران نباشند.
کاش حداقل مدیریت ارتباط با مشتری را با اقای موحدی ارائه میدادند ...درسی که با اقای ابطحی دادند حتی روز و ساعاتش مشخص نیست چه بسا ان هم تداخل داشته باشه ان موقع مشکلات بیشتر خواهد شد.درس زنجیره تامین هم که با امار تداخل داره و مسلما برای همین چند نفریکه رفتند امار را جابه جا کردند برای مابقی بچه ها این کار را نمیکنند چون کلاسهای دیگر امار تکمیل هستند.

yousefi 4 اسفند 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

salam aghaye vosogh nezhad rozeton bekheir lotfan emaileton ro check konid

دانشجو 6 اسفند 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام آقای وثوق نژاد
لطفآ کسانی که ایمیل پروژه شان به دست شما رسیده ایمیلی مبنی بر اینکه پروژه به دستتان رسیده برای آنها بفرستید.

با سپاس

سلام من اسامی میزارم تو بلاگ
حتما چک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد