مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

پروژه های MIS

با سلام ,

دوستان لطفا پروژه های MIS حداکثر تا تاریخ 7 اسفندماه یا از طریق ایمیل و یا حضوری به دست من برسونید . 


*** نکته ی مهم که دکتر البرزی تاکید کردند اینکه هرنفر فقط 1 فایل با فرمت PDF که اسم اون فایل اینطوری باشه ===>> نام+فاصله+نام خانوادگی تحویل دهد . مثلا (نوید رضایی)


***در مورد اینکه باید چی تحویل بدیم هم تا اونجایی که من فهمیدم باید یک سازمان با استفاده از چارچوب سیستم کاری آلتر و مطالبی که تو کلاس خوندیم تحلیل کنیم اگر دوستان اطلاعات بیشتری دارند همین جا برامون بنویسن .


نظرات 7 + ارسال نظر
سعید سید طالبی 20 بهمن 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام به همه دوستان
مواردی که من از صحبت های استاد فهمیدم برای پروژه
1- مقدمه ای از تعاریف و ویژگی های سیستم کاری
2- تعریف سیستم کاری یک شرکت
3- تجزیه و تحلیل آن طبق اصول هفت گانه PBSA
4- شناسایی مشکلات و فرصت های بهبود
5- ارائه پیشنهاد با توجه به GAP های شناسایی شده در مرحله قبل
6- جمع بندی
7- منابع
ضمنا در صحبت های استاد به یک فرم سوال و نظر سنجی اشاره شده بود که فکر کنم سوالاتی که در اصول هفتگانه هستند منظورشان بوده.
در هر حال اگر من مراحل را اشتباه متوجه شدم شما اصلاح بفرمایید.
با آرزوی موفقیت برای همگی دوستان

عرفان 21 بهمن 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام , ممنون از توضیح کامل و دقیقت .

علی 30 بهمن 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

قرار شد از فردا درس تخصصی مدیریت زنجیره تامین با دکتر البرزی و درس کسب و کار الکترونیک احتمالا با دکتر ابطحی ارائه بشه .
آقای تاج آبادی به من گفتند از فردا میتونید این 2 تا درس را با حضور در آمورش اخذ کنید .
به دوستانی که بیشتر واحد می خوان هم خبر بدید تا پر نشده

مژده 30 بهمن 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام اما این درس مدیریت زنجیره تامین با درس تحلیل اماری که برای گرایش کسب و کار روز دوشنبه ارائه شده تداخل داره یعنی باز یک مشکل دیگه

عرفان 1 اسفند 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

من امروز رفتم کسب و کار الکترونیک ومدیریت زنجیره تامین گرفتم
با آمار هم تداخل داشت که ساعت آمار عوض کردم
اگه میخوایید حتما باید برید دانشگاه

قربانی 5 اسفند 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

دوستان لطفاً در صورت امکان در مورد پروژه دکتر البرزی بیشتر توضیح دهید.

مریم 7 اسفند 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
مگه قرار نبود تا 10 اسفند مهلت داشته باشیم پروژه من آماده نمیشه تا 7 ام.میشه حداقل 8ام بفرستم براتون؟؟

سلام
ده اسفند پنج شنبه است که دانشگاه تعطیله .
دکتر البرزی هم به من گفته چهارشنبه یا شنبه میگیریم ازت
حداکثر تا 8 اسفند بفرستید که یه وقت مشکلی پیش نیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد